tisdag 30 juni 2009

7 dagar över tiden...

En hel vecka sedan nu då, som vår lilla skatt skulle komma!

Men jag tänker inte klaga, eller jag behöver verkligen inte klaga!
För jag mår fint, och har det bra!

Var hos barnmorskan idag, och allt såg bra ut!
Hjärtljuden var stadiga och bra, magmåttet hade inte växt, huvudet var stadigt neråt och ordentligt fixerat.
Imorgon ska vi på överburenhetskontroll med ultraljud, spännande!

Igår var vi ute nästan hela dagen i solen, badade flera gånger och hade så trevligt så!
Men smart som jag är så smörjde jag inte in mig med solkräm, så nu har jag bränt mig lite.
Fast det är inte mycket alls, svider bara lite om man kliar eller så där det är lite rött.
Brun blev jag i alla fall, och det är så fint på sommaren!

Livet är bra helt enkelt!

/S

Inga kommentarer: